Doprava zdarma
Jak nárokovat poškození zavazadla?

Jak nárokovat poškození zavazadla?

Zjistili jste škodu na letišti?

  • Nahlaste poškození  zavazadla letištnímu personálu
  • Vyplňte potřebné formuláře. Vaše stížnost bude prověřena.
  • Zástupce letecké společnosti přebírá vaše nároky

 

Zjistili jste škodu po příjezdu domů?

  • Zjistěte, která letecká společnost realizovala Váš let (pokud jich bylo během Vaší cesty více, odpovídá se poslední společnost), vyplňte online formulář pro podání stížnost v případě poškození zavazadla.
  • Potřebné budou následující informace: datum letu, číslo letu, letiště odletu a příletu, číslo letu, specifikace poškození, fotografie závady. Letecká společnost může požádat o další informace.
  • Reklamace bude řešena leteckou společností. 
9.6.2017
Platební karty