Doprava zdarma
Jak nárokovat poškození zavazadla?

Jak nárokovat poškození zavazadla?

Zjistili jste škodu na letišti?

Nahlaste poškození  zavazadla letištnímu personálu

Vyplňte potřebné formuláře. Vaše stížnost bude prověřena.

Zástupce letecké společnosti přebírá vaše nároky

 


 

 

Zjistili jste škodu po příjezdu domů?

Zjistěte, která letecká společnost realizovala Váš let (pokud jich bylo během Vaší cesty více, odpovídá se poslední společnost), vyplňte online formulář pro podání stížnost v případě poškození zavazadla.

Potřebné budou následující informace: datum letu, číslo letu, letiště odletu a příletu, číslo letu, specifikace poškození, fotografie závady. Letecká společnost může požádat o další informace.

Reklamace bude řešena leteckou společností. 

9.6.2017
Platební karty